sobota, 21 stycznia 2012

Irena Jarocka...


/irenajarocka.pl/

Nie spodziewałem się tego, nawet w przypuszczeniach nie myślałem, ze odejdzie tak szybko, tak nagle. Nie istnieje w mojej świadomości pojęcie była Irena Jarocka…
Wiedziałem, ze chorowała… nie spodziewałem się jednak, ze umrze, że już teraz potrzebna jest tam u góry…
Jej piosenki były w moim życiu od zawsze, na nich się wychowałem. Nawet na przełomie lat 90 – tych kiedy wyjechała i Jej obecność na polskiej scenie była mniejsza, to Jej piosenki powodowały jakby była obecna cały czas i to na topie!
Miałem nadzieje, ze tegoroczny Festiwal Piosenki w Opolu będzie z Jej udziałem w koncercie poświeconym Annie Jantar i Jarosławowi Kukulskiemu.
Kłaniam się nisko i z pokorą dziękuje za wszystko.Polska Piosenka bezpowrotnie straciła wybitnego artystę, a Ja straciłem jedną z ulubionych piosenkarek. Pozostały nagrania…i ogromny żal.

Brak komentarzy: